Pages

Subscribe:

söndag 22 april 2012

Bygga staket av pallkragar

Idag är det blött. Det har regnat hela natten och det ser inte ut att sluta inom det närmaste men det finns saker att göra trots detta. Jag är mycket för talesättet "man tager vad man haver" dels för att jag är lite lat men mest för att jag är snål, därför älskar jag att se mig omkring i och runt huset efter material som jag kan använda i något bygge. Allt behöver ju inte alltid vara nytt eller gjort för endast ett ändamål.

Jag fick över några mindre trasiga pallkragar som kommer att passa perfekt som inramning runt köksträdgården, så det kommer jag att skruva ihop i garaget idag. Jag tror inte att det kommer se alltför "tacky" då vi även har pallkragar som odlingslådor. Blir nog en bra balans.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar